If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
здравей те колеги. имам проблем с задните колелета на мойта 166-ца много се разкрачи и незнам какво да правя.ако някой може да ме посъветва нещо ще съм му благодаренсмених амортисьорите същата работа
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
През май смених въпросните тампони,благодарности на колегите Милен,Николай(ферарист) и всички останали от сервиза в Стара Загора.При мен освен че беше разкрачена се появи и такова скърцане че чак ми се обаждаха по телефона да ме питат какво става с колата ми но момчетата ликвидираха проблема за два три часа.А иначе стойката се промени веднага след като я свалиха от подемника.
ivo88 въпросните тампони нямат нищо общо с носача!Това е тампон на шенкела,а не на носача!!!
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
ами носача към моста с тампон ли е?и ако е какъв е
Точно там е наречения унибал.
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
През май смених въпросните тампони,благодарности на колегите Милен,Николай(ферарист) и всички останали от сервиза в Стара Загора.При мен освен че беше разкрачена се появи и такова скърцане че чак ми се обаждаха по телефона да ме питат какво става с колата ми но момчетата ликвидираха проблема за два три часа.А иначе стойката се промени веднага след като я свалиха от подемника.
колега даи някъкъв контак на този сервиз,адрес телефон. благодаряти предварително
Не е лошо първо да се оправи заглавието на темата, от гледна точка на правописа.
Този унибал, дето го мотолевите в темата всъщност е една особена втулка образувана от два концентрични метални цилиндъра, влизащи един в друг с гума между тях.
Когато се износи гумената маса между тях единия цилиндър опира в другия и започва да стърже - тогава увисват и колелетата, но колелетата могат да увисват и от луфтове на други детайли по задното окачване. Например този унибал се набива в отворите оставени в задния мост, но между него и моста има друг тампон.
Опичайте си акъла къде да ходите за диагностика и ремонт на задното окачване, защото трябва да се вложи разум и съвест у майсторите, а пък напоследък това е рядкост при тях.
Comment